pozadí

pátek 11. července 2014

Roste jako z vody

My Baby Grows


Opět je potřeba větší velikost svrchňáčků, tak jsem stříhla do krásné chlupatiny se žirafím vzorem, je to minky s PUL zátěrem. Byla to tedy dost drahá látka, ale vypadá úžasně, neodolala jsem. Líbí se mi, že zátěr je v docela silné vrstvě (bohužel, moje první zelené svrchňáčky, které jsem šila, byly z nekvalitního PULu, po 3 měsících používání se začal odlepovat a kalhotky propouštěly).


Škoda jen, že jsem při šití nejprve sáhla po špatném střihu a udělala si velikost, ze které prcek právě vyrostl. Naštěstí mám látky víc, a ty malé budou k dispozici na Fleru.


Naše nejmladší dítko si už nějakou dobu stoupá, obchází nábytek a vydatně leze, těšíme se na první krůčky. Naznala jsem, že jsou potřeba boty. Zatím stačí kožené capáčky. Našla jsem nějaké nasyslené zbytky kůží, omalovala nožku stojícího dítka a pustila se do práce.


Mám jen nebroušenou kůži, dost se na ni chytá špína z venkovního lezení, často je peru a kůže tvrdne. Kdyby byly z broušené kůže, asi by je stačilo otřít vlhkým hadříkem. Ale na to, že jsou pokusné, stačí. Kůže se mašině moc nelíbila, občas mi vynechával steh a musela jsem švy přejet víckrát. Uvnitř je pro příjemnější došlap a aspoň náznak lepší izolace flís.


2 komentáře:

  1. Ahoj,
    měla bych dotaz ohledně pul kalhotek- tedy ne konkrétně těhle, ale těch kupovaných. Používám (aspoň tedy myslím) stejně jako ty starší typ svrchňáků od bambinomio, pul krásně drží, ale máme problém se sucháčem- jak je našitý na tom proužku látky, otáčí se na bříško a prcek z něj má červenou čáru. Skoro je už nepouživám, ale je mi to trochu líto. Mám celou sadu (pravda, koupenou za zlomek ceny skoro nepoužívanou z druhé ruky), ty malé mu seděly dobře, ale od zhruba 5-6 kil už mu žádné další nesedí. Přitom je spíš hubenější. Nemáš podobný problém?
    Díky,
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, suchý zip nás na Bambinomio svrchňáčkách nezlobí. Občas se tedy ta chlupatá část otočí nahoře na bříško, ale prckovi to nevadí, když nechci, aby se otočila, tak pěkně uhladím tu část s háčky až do vrchu, aby sucháč držel po celé ploše a pak nedovolí otáčení. Dítko mám taky spíš hubené. Napadá mě, jestli by váš problém nevyřešilo prošití spodního okraje lemu se suchým zipem, sice by do kalhotek přibyly další dírky, ale neviděla bych to jako velký problém (ty moje šité v tom místě mají suchý zip přišitý rovnou na kalhotky a nevadí to). Jestli máš mašinu, jedny bych tak zkusila vylepšit. Zuz.

      Vymazat