pozadí

neděle 14. června 2015

Žaludy

The Acorns


Je jasné, že ani druhý synek nezůstal bez nové mikiny, kluci se teď dorostli na téměř stejnou velikost, 2 roky by mezi nimi nikdo nehádal, takže oblečení přestávají dědit a musím nakupovat (popř. šít) jako na dvojčata.


Objednala jsem teplákovinu se žaludy s tím, že doladit nějakou hnědou nebude přece žádný problém. Žádný pasující odstín se však nenašel, tak jsem z nouze vzala zelenou. A jaká to byla dobrá volba! Mikina je hned veselejší, šedé lemy z ní dělají přece jen trochu seriózní kousek, myslím, že tak akorát pro desetiletého kluka. Zip by se hodil i o fousek delší, to je tak, když člověk nejdřív nakoupí materiál, ale k ušití se dostane až za rok.


Do současných veder by se hodil nějaký více letní příspěvek, ale vše mi příliš dlouho trvá a současný usínací režim nejmladšího člena rodiny mi nedovoluje k mašině téměř vůbec zasednout. Možná je to dobře, ten odpočinek jsem už potřebovala:-)

3 komentáře: