pozadí

pátek 12. května 2017

Patchworková souprava

A Patchwork Set


Je příjemné občas změnit styl práce a místo kočárkoviny nebo úpletů sáhnout na stará dobrá plátna. Na plátnech jsem se učila šít, nekloužou, drží svůj tvar, dají se dobře párat... a taky se z nich tvoří patchwork. Zadání bylo jasné, sadu polštářů a set na stůl. Látky společně vybrány, zbytek byl na mě. Protože jde o moderní interiér, chtěla jsem se držet trošku modernějšího pojetí. Prostírky jsem šila 4, jen na fotku mi to lépe pasovalo takto.


Polštářky nemusely být s výplní, stačily povlaky, proto je i ta fotka taková "placatá", vycpané působí vždy lépe. Při šití jsem si zopakovala pythagorovu větu, úhly, obvod, obsah... To by člověk nevěřil, kde všude se musí počítat, zvlášť, když je látky málo.


3 komentáře:

  1. To je krása!
    A s tou matikou jsem si to říkala přesně předevčírem. Měla jsem občas dojem, že delší dobu počítám a procvičuju geometrii, než šiju!

    OdpovědětVymazat
  2. ... moc pěkná souprava, příjemné barvy a krásná práce. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat