pozadí

sobota 9. března 2019

Chryzantémy na žakárové teplákovině

Bio-Jacquard-Sweat Chrysanthema


Do této látky od Lillestoff jsem se zamilovala. Dalo mi práci ji sehnat a taky jsem za ni dost utratila, tentokrát by asi argument, že šití je přece levnější, neprošel. Nakonec padlo 1,3 m žakárové teplákoviny se vzorem a 0,3 m doplňkové vínové. Spotřebováno opravdu vše, zbylo maximálně na záplaty.




Střih jsem tvořila tak, aby mikina byla trochu jiná než ta z loňska (ještě nevyfocená) a aby mi látka prostě vyšla. Nemám moc v oblibě kapuce, zavazí pod bundou, ale na krk potřebuju teplo, proto vysoký límec, který se dá různě ohrnout, povytáhnout nebo naopak nechat spadnout.



Foceno dnes v rakoveckém údolí, kde v tomto čase krásně kvetou tisíce bledulí. A když jsem se rozhlédla po své rodině, napočítala jsem 15 ks mnou šitého oblečení, které zrovna běhalo po lese. Na 5 lidí to, myslím, vůbec není špané.



3 komentáře:

  1. Ten bledulový ráj/háj bych chtěla vidět! Mikina je perfektní, látka opravdu moc pěkná a límec nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná, i vše další, já už asi šití pověsím na hřebík, protože s plným úvazkem to fakt nejde, ach jo...

    OdpovědětVymazat