pozadí

pátek 5. dubna 2019

Těšíme se na léto

Looking forward to Summer


Ještě, že ty děti rostou! Aspoň můžu něco odšít z mých bohatých látkových zásob. Poslední roky jsem mnohem víc nakupovala než šila a nastal nejvyšší čas poměr obrátit. Vytáhla jsem dobře uložený pestrý rybičkový úplet od Lillestoff, ze kterého mi starší děti už dávno vyrostly a rychle spíchla triko aspoň té nejmladší ratolesti.



Když jsem dcerce dovolila vybrat si v mém nasysleném království, sáhla po zbytku moc příjemného bioúpletu od Hamburger Liebe, ze kterého mám už pár let triko i já. Bylo jasné, že klasický střih nevyjde a bude se muset trošku kouzlit. Sedýlko nakonec působí celkem přirozeně, i když to byla kvůli nedostatku látky nutnost.



A poslední triko bude pro potěchu kamarádky a její dcerky, milovnice pand. Říkám si, že každému rodiči udělá dárek pro jeho dítě stejnou radost, jako by ho dostal sám, tak snad to bude fungovat...




Žádné komentáře:

Okomentovat