pozadí

úterý 20. června 2017

Pohodlná sukně

A Comfortable Skirt


Rozhodla jsem se do svého šatníku zařadit víc sukní a šatů, a taky je nosit. Aby člověk nosil něco rád, musí to být nejen slušivé, ale i pohodlné a tomu naprosto odpovídá jednoduchá záležitost z krásného úpletu od Lillestoff. Silnějí úplet (nebo tenčí teplákovina, jak kdo chce) je podle mě dokonalý, uměla bych si představit celé šaty! Škoda, že látka patří k těm dražším.


Do pasu gumu, pokud vše ustříhnete napoprvé správně (ne jako já tentokrát), je to doslova chvilková záležitost. Terstra má tuto krásnou látku ještě pořád v nabídce!



1 komentář:

  1. Krásná sukně. Vypadá opravdu pohodlně. Takové mám nejradši. Sukně nosím ráda, ale musí mi být volné. Jakmile mě trochu pne, tak je mi to nepříjemné a jsem z toho pak celá nervózní :-) . Sukní mám ve skříni několik. Vybrala jsem si je v second handu a už konečně zase nastala jejich sezóna :-) .

    OdpovědětVymazat