pozadí

sobota 4. května 2019

Na kole

On the Bicycle


Už před pár lety jsem si stěžovala na nemožnost sehnat dlouhé cyklokalhoty pro dítě. Dodnes se situace nezměnila, opět jsem byla okolnostmi přinucena pomoct si sama. Tentokrát jsem materiál, počesaný funkční úplet, objevila na de-park. Mají i vzorovaný a loni byla nabídka vzorů mnohem bohatší, ale mě stačil jednobarevný, modročerný.


Z Ottobre 6/2013 jsem použila střih na klasické legíny. Mám nového pomocníka aspoň na stříhání střihů, koupila jsem synáčkovi pořádné levácké nůžky a jde nám to spolu rychleji od ruky. Střih je opravdu pěkně udělaný, dobře sedí, mnohem lepší s tím bočním švem, netáhne to pak tolik na vnitřní straně stehen a v rozkroku jako u jednoduchého střihu bez bočního švu.


Muž mě upozornil, že kolena jsou lepší dvojitá, já přidala ozdobné prošití a nezbytné reflexky. A pak to samé ještě pro druhé dítko, akorát s jinak barevným prošitím, abych zamezila drobným bratrským "nedorozuměním".


Zhruba za 700Kč (včetně poštovného) a práci dvou večerů mám dvoje cyklokalhoty. Zbylo nejspíš ještě na jedny. To nebyl zas tak špatný kup, tentokrát se to šití snad i vyplatilo.



3 komentáře:

  1. Pěkné! Já jsem kvůli neschopnosti sehnat materiál zakoupila dětské v Decathlonu - vyjde to levněji, má to cyklovložku, ale pochopitelně nejsou tak krásné a originální :o) Ale větší dětská velikost už není, tak příště zkusíme asi nejmenší dámské...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem je sháněla moc brzy, ale když jsme tam byli, neměli nic:-( Teď mám snad na 2 sezóny vystaráno.

      Vymazat
  2. Zuzko, super! Máš můj obdiv, kolik stíháš!

    OdpovědětVymazat