pozadí

neděle 9. října 2022

Batůžek

Někdo dostane nápad, požádá vás o realizaci, vy na to kývnete a až později vám dojde, že je to trošku velké sousto. Ono ušít se dá téměř všechno, ale při pracovním nasazení a domácích restech se občas špatně hledá čas na výmýšlení nových technologických postupů. Zadavatelka si musela dost týdnů počkat, ale výsledek ji snad potěší.

Paní byla velmi spokojena s taškou na kočárek, kterou ode mne poslední roky používala. Jenže z miminka je akční batole, kočárek už není potřeba, hodil by se batůžek, aby zůstaly volné ruce, ale všechny dětské potřeby byly stále při ruce. Takže mě požádala, jestli bych ve stejném duchu nevytvořila nějaký moderní batůžek, přední kapsy jí vyhovovaly takto snadno přístupné, penženku nosí uvnitř a na klíče si zvykla používat karabinu na šňůrce, která je též vevnitř.


Záda jsem lehce vyztužila, přidala moderní překlopení a vyzkoušela si šití batůžku, zrovna toto jsem dělala poprvé. Ne, že by to bylo nějak náročné, ale když děláte něco poprvé a koupíte látky na milimentr přesně, je potřeba, aby jednotlivé kroky byly dobře promyšlené, druhá šance by byla leda objednat materiál znovu... S výsledkem jsem nakonec spokojena, snad bude zákaznice též.


Žádné komentáře:

Okomentovat