pozadí

čtvrtek 18. července 2013

Souprava kabelky, toaletní taštičky a kapesníčkovky

Set of Bag, Cosmetics Bag and Tissue Bag

 

Z těchto látek jsem šila deku (aha, tu jsem zde ještě nepředstavila, tak někdy příště), moc se mi líbily, ale přece jen, látek se potřebuji zbavovat, ne je jen syslit. Tak vznikl nápad na další kabelku. Tentokrát se mi podařilo dobře zvolit velikost, tašky totiž obvykle šiju jak mě napadne, nedělám si žádné střihy a pokaždé vyjde jinak. Pohodlně se vleze A4 a bude slušet i drobnějším ženám.




Vnější designová látka tvoří zároveň i kapsy, třeba zrovna na kapesníky, sluneční brýle, jízdenky... Ucha se snažím dělat maximálně prakticky, kdybych je obtáhla celá popelínem, nošením by se látka prodřela a co pak s tím? Ucha totiž trpí nejvíc. Takže puntíkatý popelín je jen z vnějšku našitý na popruh.



Ze zbytků jsem chtěla ještě začerstva udělat kosmetickou taštičku, pokud bych to odložila, možná už by to bylo navždy... Líbí se mi mít vše sladěné.



A zůstal ještě malinký kousíček, akorát tak na kapesníčkovku, jednoduché obaly na kapesníčky se mi osvědčily, dokonce mi je začaly krást i mé děti, takže jsem i do svého obchůdku na Fleru přidala pár dětských vzorů.



3 komentáře: