pozadí

pátek 26. července 2019

Letní šití

A Sommer Sewing


Tento úplet se mi zdál naprosto ideální pro nastávající školačku. Chtěla jsem využít koupeného půl metru na maximum, takže jsem zvolila širší rukávy stažené dole manžetou a nařasený přední díl. Kdo ví, jaké počasí bude v září, jestli nakonec neupotřebíme třeba i na první školní den?


A nejstarší nám teď nějak roste jak do délky, tak konečně i trochu do šířky, konečně mu nemusím do kupovaných kalhot všívat extra gumu navíc a jsou mu malé téměř všechny boxerky. Tady jen malý začátek, zkouška většího střihu, zástup dalších bude následovat. A když už, tak ať se látka spotřebuje celá, vyšlo i na legíny a gaťky pro dcerku.


Naše nejmladší si stěžovala, že nemá žádnou obyčejnou sukni, musela jsem jí dát zapravdu. Chce si prostě chodit v sukýnce doma, do obchodu, na hřiště, a taková normální do gumy, teď chyběla. Našla jsem kus staré rozpárané babiččiné kanafasky. Moje babička chodila celý život v kroji, na den všední, do kostela sváteční. No a toto je rozpáraná "sukně" z jejího kroje, svátečního, věřte, že s bílým vyšívaným fěrtúškem (něco jako zástěrka) jí to moc slušelo. Látka sice působí "obyčejně", ale nemačká se a světlovlasé holčičce ke spoustě triček opravdu sluší, myslím, že s ní neudělá ostudu ani v té škole.


A něco pro mě. Není to sice nejčerstvější novinka, trvalo mi déle focení, ale pořád oblíbené.



1 komentář:

  1. Parádní letní šití! Moc se mi líbí kombinace s hořčicovou látkou. ;-)

    OdpovědětVymazat