pozadí

neděle 10. července 2022

Meruňkovo-šedý patchwork

Zdědila jsem zakázku na obří patchworkovou deku. Milá byla skutečnost, že jsme se kvůli tomu sešly s kamarádkou, se kterou se nám poslední dobou nedaří moc navštěvovat. Je už více pracovně vytížená, nedařilo se jí najít prostor na ušití, i my dvě se časově poslední dobou trochu míjíme. Při předávání zakázky jsme spolu strávily příjemný den.


Rozměr 2,5 x 2,3 m je na šití už docela oříšek. Na našpendlení všech 3 vrstev dohromady bylo potřeba vystěhovat téměř celý náš obývák. Ale nakonec se, myslím, docela dobře povedlo i prošití.

12-letá holčička si vybrala látky a navrhla společně s maminkou. Z hotového přehozu měla velkou radost. Pak si k ní nakreslila i polštářky. Ty už byly trochu komplikovanější, tak úplně neodpovídaly patchworkovým zásadám a šily se hůř. V konečné fázi mi polštářky zabraly víc času jak samotná deka. Ale jak se říká: "Náš zákazník, náš pán.", snažila jsem se vyhovět.

 
Tyhle poslední návrhy se mi dělaly nejlépe a velké srdce jsem určitě nešila naposled.
 


2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. To je teda veledílo :o) K tomu se s ohledem na časovou náročnost a moji šikovnost dostanu tak v důchodu :o)

      Vymazat